БОРОТЬБА З ДЕДЛАЙНОМ

Скласти редакційні плани можна і на більший термін, але все ж варто зосередитись на умінні складати реальні плани на найближчу перспективу — тиждень, місяць, квартал, півріччя-рік. Газетний рубрикатор, інформаційні кампанії, ключові теми та публікації, сезони і дати, новини, жанри, автори і джерела інформації — все це необхідно зафіксувати у редакційних планах кожної газети. Андже випуск сучасного медіа — це конвеєр, а не "штучне" виробництво, яке залежить від натхнення працівників. Або редактор запровадить чіткий порядок журналістської результативної роботи, або стане бідною жертвою дедлайну…

Які сьогодні нові плани у мого шефа?

Інтенсивний курс з редакційного менеджменту зосереджувався на таких важливих для редактора речах як: принципи редакційного планування; пошук тем, цікавих аудиторії — задоволення інформаційних потреб аудиторії взагалі; боротьба з безвідповідальністю журналістів; складові контенту газети; оцінка змісту та його коригування; атестація працівників — чіткі критерії; робота з новачками у редакції; обов'язки головного редактора; стосунки редактор-репортер; планування і розробка оригінальних та екслюзивних тем…

До складу корпорації входять дві щоденні газети "20 хвилин"(Вінниця і Тернопіль) та кілька тижневиків. Досвід запуску щоденок унікальний — людям у фактично невеликих містах прищеплюється культура щоденного читання місцевих новин. Доставка газет здійснюється власною кур'єрською службою…

Видавець демонструє повну відкритість до сучасних технологій ринку, і його колеги по корпорації часто стають "жертвами" його новацій. Але, мабуть, саме ця невгамовність і виводить RIA до безумовних лідерів медіа-ринку країни.

МІСІЯ КОРПОРАЦІЇ RIA:

  • Кожна людина має право і повинна ЗНАТИ ПРАВДУ. Це задекларовано Конституцією і законами. І ніхто, крім вільних медіа, не може дати цього людям. “RIA” виконує свою головну міссію: “RIA” говорить людям правду.
  • Ми розміщуємо в наших мульти- медіа цікаві і одночасно перевірені факти, важливі для енергійних людей наших міст. Кожна енергійна людина буде користуватися нашими медіа і розраховувати на них. 

 Читацька аудиторія видань корпорації – 1 911 200 людей. Аудиторія радіослухачів – більше 500 000 людей…

БОРОТЬБА З ДЕДЛАЙНОМ: 1 комментарий

  1. про яку правду ви говорите,у газеті 20 хвилин друкують всяку дурь!

    Я навіть не знаю на кого це розраховано!Ви просто недооцінююте тернопільського читача!

Обсуждение закрыто.